Thursday, February 12, 2015

Viime päivinä

Hei.

aika katoaa jonnekin ihan uskomatonta vahtia. päivät on niin lyhyitä, etten mä juuri ehdi kuin herätä, ja mennä nukkumaan. mitä siinä välissä tapahtuu, en itsekään pysy perässä.

Tultiin P:n kanssa alkuviikosta Pohjois-Portugalin roadtripiltä. Kutkuttava low season ja molempien kevyenä liitävä mieli toi matkalle muun muassa neljän tähden hotellin, mutta hei, jos 45 eurolla saa lämmitetyn vesisängyn, rajattoman saunan ja allasosaston käytön ja tuoreita croissanteja aamupalalla, niin mä tuun matkustamaan uudestaankin turistimassojen ulkopuolella. Kiitos, kun valitsette kesäkuukaudet.

Mulla on nyt myös osoite Portugalissa.
Seuraavan kuuden kuukauden ajan mun kotini sitten löytyy Rua da Aviação Naval nº6:sta, ainakin, jos yhteiselo kahden kämppistytön ja noin triljoonan muurahaisen kanssa onnistuu lähes saumattomasti. Asunto tosiaan on ehkä pienen pintaremontin nitroglyseriinillä räjäyttämisen tarpeessa, mutta koska en jaksa olla negatiivinen, tein listan sen hyvistä puolista:

1. Mulla on kaasuhella
2. Mulla on tulitikkuja, joilla sytyttää siihen tuli
3. Ja mutteripannu jolla keittää kahvia



JA sen hellan takana niin, niin kaunis kaakeliseinä. Mun rakkaus noita maalattuja kaakeleita kohtaan on saanut jo niin mittavat sfäärit, että löysin itseni miettimästä, kuinka vaikeaa olisi saada azulejos'ta Suomeen. Eihän sitä koskaan tiedä, milloin mä ostan itselleni oman asunnon, jossa olisi juuri kaakeliseinäremontin tarpeessa oleva keittiö.





ja ps. en saa tarpeekseni tästä videosta. Hitto mun on joskus pakko päästä johonkin isoon musiikkitapahtumaan paikan päälle. Grammyt nyt taitaa olla vähän suuruuden hullua toiveajattelua, ellen mä nyt päätä ryhtyä kuuluisaksi. Ja nyt näin ajateltuna, niin ihan Grammyja ajatellen voisin laittaa to-do-listalle. 


No comments:

Post a Comment